Novú parkovaciu politiku zásadne odmietam. Za súčasného stavu pokladám navrhnutú parkovaciu politiku len za zdieranie.
Viac prečo odmietam parkovaciu politiku tak ako ju presadil primátor Bratislavy Vallo so svojim Teamom Vallo si môžete prečítať v mojom článku na sme (kliknite tu).
Chcem parkovaciu politiku pre Bratislavčana (takto som ešte ani nezaparkoval a už mesto chce odo mňa poplatok za prvé auto 39 EUR a ak máte v rodine dve autá tak +150 EUR. Za čo? Čo mi za to mesto ponúka? To považuje za uprednostnenie Bratislavčanov?). Opakujem, chcem parkovaciu politiku pre Bratislavčana. To pre mňa znamená najprv vybudovanie dostatku parkovacích miest pre registrované autá Bratislavčanov s trvalým bydliskom v Bratislave – tento údaj sa dá zistiť. Bez poplatku za prvé auto (prvé auto Bratislavčana zadarmo), symbolicky poplatok za druhé auto, voľných min 300 hodín ročne pre návštevy a zvýšenie voľného parkovania inej zóne pre Bratislavčana a jeho auto v čase od 8 hodiny do 16:30 na min. 8,5 hodiny denne – tak aby bol pokrytý pracovný čas počas dňa a bol zadarmo. V kľude, nech po 16:30 platia tie dve hodiny zdarma, aby rezidenti na večer parkovali. Môžeme diskutovať o Starom meste, kde parkovacia politika bola obyvateľmi akceptovaná a zdalo sa, že funguje.
Pokiaľ takto parkovacia politika nebude nastavená chcem radšej zachovanie súčasného SATUS QUO. Inak mám pocit, že ma ako obyvateľa Bratislavy nútia platiť za nič.
Author Profile
Latest entries
- Do Vašej pozornosti2022.06.08Vallova vizitka v Bratislave po skoro 4 rokoch vládnutia
- Bratislavské fórum2022.06.06Vallo – marketingový guru, média ho nekritizujú – pýtam sa prečo?
- Bratislavské fórum2022.05.25Ako plní Matúš Vallo volebné sľuby v Bratislave? Po budovaní záchytných parkovísk je dostavba električky ďalší „prúser“
- Podnikateľské prostredie2022.04.04Ako reaguje historicky akciový trh na vojnu? Bude padať? Ako dlho? Kedy sa zotaví? Pozrite si prehľad reakcii trhu na významné geopolitické udalosti