Stál som dnes v rade na pošte viac ako 45 minút so žltým lístkom v ruke, aby som si mohol prevziať balík. Spolu so mnou v rade stálo pred tým, ako som sa dostal do budovy pošty, 26 ľudí. Áno, poviete si koronakríza, nemôžu doručovať, lebo tak sa rozhodlo. A poslušne sa postavíme do radu a čakáme. 45 minút. Áno, prijímam a akceptujem.
Ale aký je strategický plán pre Slovenskú poštu a odráža skutočne moderné trendy?
Na základe analýzy z dostupných informácii predkladám návrhy na zlepšenie v tejto oblasti. Viac si môžete prečítať v článku na sme.sk (kliknite sem)
Author Profile
Latest entries
- Do Vašej pozornosti2022.06.08Vallova vizitka v Bratislave po skoro 4 rokoch vládnutia
- Bratislavské fórum2022.06.06Vallo – marketingový guru, média ho nekritizujú – pýtam sa prečo?
- Bratislavské fórum2022.05.25Ako plní Matúš Vallo volebné sľuby v Bratislave? Po budovaní záchytných parkovísk je dostavba električky ďalší „prúser“
- Podnikateľské prostredie2022.04.04Ako reaguje historicky akciový trh na vojnu? Bude padať? Ako dlho? Kedy sa zotaví? Pozrite si prehľad reakcii trhu na významné geopolitické udalosti