Stál som dnes v rade na pošte viac ako 45 minút so žltým lístkom v ruke, aby som si mohol prevziať balík. Spolu so mnou v rade stálo pred tým, ako som sa dostal do budovy pošty, 26 ľudí. Áno, poviete si koronakríza, nemôžu doručovať, lebo tak sa rozhodlo. A poslušne sa postavíme do radu a čakáme. 45 minút. Áno, prijímam a akceptujem.
Ale aký je strategický plán pre Slovenskú poštu a odráža skutočne moderné trendy?
Na základe analýzy z dostupných informácii predkladám návrhy na zlepšenie v tejto oblasti. Viac si môžete prečítať v článku na sme.sk (kliknite sem)
Author Profile
Latest entries
Do Vašej pozornosti2022.06.08Vallova vizitka v Bratislave po skoro 4 rokoch vládnutia
Bratislavské fórum2022.06.06Vallo – marketingový guru, média ho nekritizujú – pýtam sa prečo?
Bratislavské fórum2022.05.25Ako plní Matúš Vallo volebné sľuby v Bratislave? Po budovaní záchytných parkovísk je dostavba električky ďalší „prúser“
Podnikateľské prostredie2022.04.04Ako reaguje historicky akciový trh na vojnu? Bude padať? Ako dlho? Kedy sa zotaví? Pozrite si prehľad reakcii trhu na významné geopolitické udalosti