Vallove úradovanie v Bratislave sú plné manažérskych zlyhaní – parkoviská, električka, desiatky porušenia pravidiel…Napriek tomu nenájdete pomaly jeden kritický článok v médiách, ktorý by písal o ňom kriticky. Jeho marketing je skvelý. Koľkokrát sme už tu mali takých politikov, ktorých média nekriticky pretláčali. A vždy to bola nakoniec pohroma pre ľudí…
Keď sa pozerám na vývoj v Bratislave napr. v personálnej politike (nárast o viac ako 400 zamestnancov) by ma skutočne zaujímalo koľkých ľudí na plný úväzok riadil za svoju predchádzajúcu kariéru ( pred postom primátora) a napr. koľkých za svoju kariéru prepustil (vyhodil)? Je to štandardná otázka na personálnych pohovoroch na vysoké manažérske pozície a ukazuje aj na tie zložitejšie aspekty manažérskej práce. Myslím, že po jeho odpovediach na tieto dve otázky, by bolo povedané všetko.
Primátor Vallo sľuboval zmenu. Mám pocit, že pán primátor Vallo a jeho „dreamteam“ Vallo nehral so mnou, ako obyvateľom Bratislavy pred voľbami fér.
Viac o jeho činnosti na magistráte v mojom blogu na sme.sk https://blog.sme.sk/martingregus/politika/vallo-marketingovy-guru-media-nekritizuju-pytam-preco-ved-napr-pocet-zamestnancov-zvysil-3-roky-400-chce-ist-dalej
Author Profile
Latest entries
- Do Vašej pozornosti2022.06.08Vallova vizitka v Bratislave po skoro 4 rokoch vládnutia
- Bratislavské fórum2022.06.06Vallo – marketingový guru, média ho nekritizujú – pýtam sa prečo?
- Bratislavské fórum2022.05.25Ako plní Matúš Vallo volebné sľuby v Bratislave? Po budovaní záchytných parkovísk je dostavba električky ďalší „prúser“
- Podnikateľské prostredie2022.04.04Ako reaguje historicky akciový trh na vojnu? Bude padať? Ako dlho? Kedy sa zotaví? Pozrite si prehľad reakcii trhu na významné geopolitické udalosti